cases

Crelan Oostkamp

TPC Cloud is voor ons de telefonie-oplossing op kantoorniveau. We zijn intussen bijna twee jaar klant bij hen en tevreden over de oplossing & de diensten die ze leveren. TPC Cloud staat ons ook bij om efficiënter te gaan communiceren, zo werd in het begin een callflow aangemaakt die dan na verloop van tijd wel nog wat gefinetuned werd, maar wel voldoet aan onze behoeften.

Wat betekent TPC Cloud voor u en uw bedrijf?

TPC Cloud is voor ons de telefonie-oplossing op kantoorniveau. We zijn intussen bijna twee jaar klant bij hen en tevreden over de oplossing & de diensten die ze leveren. TPC Cloud staat ons ook bij om efficiënter te gaan communiceren, zo werd in het begin een callflow aangemaakt die dan na verloop van tijd wel nog wat gefinetuned werd, maar wel voldoet aan onze behoeften.

Hoe beïnvloeden onze oplossingen uw manier van werken?

Ons kantoor is op vandaag telefonisch heel goed bereikbaar. Wij werken op een klassieke manier via vaste toestellen gezien onze medewerkers niet mobiel hoeven te zijn. Ze kunnen makkelijk gesprekken tussen elkaar gaan doorschakelen om zo onze klanten zo goed mogelijk te woord te kunnen staan. Onze klanten worden dankzij de kalender ook goed geïnformeerd als we gesloten zijn of even niet bereikbaar.

Welke voordelen ervaart u in het gebruik van onze diensten?

We kunnen zelf de nodige aanpassingen doen op het platform inzake bereikbaarheid. En indien nodig zijn de specialisten er om ons bij te staan.

De persoonlijke aanpak en support die we krijgen via TPC Cloud is al talloze keren een meerwaarde geweest voor ons kantoor.

Benieuwd wat we voor jouw zaak kunnen betekenen?