cases
TPC Cloud is voor ons heel belangrijk voor de werking en de timing van telefonie tijdens de openingstijden en verlofdagen in Onslow. Wij bepalen wanneer de klant kan inbellen. Dit is op de momenten waar wij het meest beschikbaar zijn om te luisteren naar de vraag van de klant. Wij kunnen ten allen tijde aan het systeem wijzigingen doorvoeren, onze verlofperiode instellen en zoveel meer.
Tot nu toe heeft het ons een oplossing geboden omdat wij door het systeem zelf kunnen bepalen wanneer de klant kan inbellen en verbonden kan worden. Je kan op een eenvoudige manier boodschappen inspreken en wijzigen: Verlofdagen, vakantieperiodes, en zoveel meer. Je kan dit ook zo vaak en zoveel als je wenst gaan wijzigen via het online portaal of de smartphone app. Als we iets niet vinden, kunnen we altijd beroep doen op de supportafdeling.
Alleen maar voordelen. Gebruiksvriendelijk, simpel in gebruik, voldoende hulp van jullie als we niet goed weten wat te doen, duidelijk voor de klant.
Het telefoongebruik is gebundeld binnen de uren die we zelf bepalen. Het brengt rust tijdens onze MEP uren. Het grote voordeel, is dat alles aanpasbaar is van dag tot dag.
Al uw communicatiebehoeften op één plaats. Breng bedrijfstelefonie, virtuele vergaderingen, instant messaging (chat) samen op één platform in de cloud.
made by hermanos.be
Onze website maakt gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje die door een website kan worden gebruikt om gebruikerservaringen efficiënter te maken en door de gebruikte browser op uw computer wordt opgeslagen. Meer informatie vind u in onze ‘cookie-policy’. Klik op alle cookies toestaan voor een optimale surfervaring.